Followers

Welcome Friends

Thursday, December 10, 2009

Pertemuan...

Ass'kum semua......
nampak pic kat atas tu..?aaaa ni la akak nak citer ni
semalam pertemuan geng2 bloggers JB..hehehe
tak la,pertemuan ni diatur oleh eija,coz eija nak keumah
akak, nak amik brg2 yg dah dimakeupkan....
sepatutnyer coco/lindakalish/leyazakwan dan
leya deco cottage ader,tapi masing2 ader hal,
sepatutnye coco datang bawak kek yg akak pesan,
tapi tak pe,lain kali kita leh jumpakan?
so...,kami berlima je la....berlima..?tapi gamatnyer
mak oiii....macam 1 bas..akak suker...
mulanyer akak segan nak jumpa intan/june & NJ,
tapi bila jumpa diorang...macam dah lama kenal....
lagi2 intan ngan june peramah giler..mmg giler....
hehehe jgn marah ye intan/june
akak suker,hilang rasa segan..
umah dia dekat je ngan umah akak..
kira2 bersebelahan taman je..
dan ader lagi 1 citer ni..jeng...jeng...jeng..
ikuti la pic ni sampai penghujungnye taw....
jom....
pic candid..june rancak menceritakan yg dia sesat..
salah masuk lorong..NJ leka mendengar,tak prasan
akak snap..
june ngan eija,masing2 control cun...
ngah makan,mee goreng..
lupa lak nak snap menu semalam....
ala..takat mee goreng,jelly cooktail & kek buah je..
coco jangan jeles....sori akak lupa nak tapaukan..
intan kan main seronok lagi dia..ntah aper
la dia klentong NJ...hehehe
jangan marah intan....akak suker ngan intan,
dia jenis tak kisah..ade aku kisah..?
hehehe...dah lama sebenarnyer nak jumpa intan ni
tapi selalu je ade halangan...aaa semalam jumpa..
amik ko...seronok sangat..
acara gambar beramai2,hehehe....
sori gambar blur...anak intan Danish,sukerrr
eija,biasa la control cun manjang...
june,dia suh anak intan diri depan dia..katernyer
biar tak nmpk bawah,nampak bahgian atas je....
ape kes...?
suker tgk N, image tokoh koporat menyerlah....
sebenarnyer NJ/suami,c.abang akak dah lama
kenal..
haa...!ni la citer yg 1 lagi akak cakap tadi...
masa june nak balik,maybe dia nak kindnaped
labu sayung eija kot...hehehe..jgn marah june..
baikkk je..dia kepit labu sayung tu..
akak cuma sempat cakap..jaga tutup dia....!
tak sempat da...
berderai......sib baik pecah sikit je...
sori eija coz akak tak ikat tutup labu tu pd lehernye..

dah gam,tapi dah cacat la...cian eija...
nanti eija sapu cat putih sikit taw...
best..kalau ramai lagi best..tapi kat umah akak
tak leh nak ramai2...umah akak ceconit je...
maybe umah june lak lepas ni...
pada N,eija,june&intan,akak minta maaf ye kalau
ader yg tersilap ke..?layanan tak memuaskan ke...?
gurau2 terkasar ke..?jangan serik datang umah akak
ye..?
cayanggg u ols..muahhh...!
wasalam..

2 comments:

  1. salam umi_e,mmg seronok sangat...
    kalau dekat leh lah jointkan..?

    ReplyDelete

~BlOg DeCoR-dEcOr~