Followers

Welcome Friends

Thursday, March 15, 2012

Assalamualaikummmm.....
pekaba kaba semua..?lama dah tak bukak pintu umah ni
hehehehehe.....sik bukak FB je...
cian blog ni berhabuk...kan ape tenet slow sangat
tu yg malas nak load gambo tu,lambat sangat nak menunggunyee..
ok la,arini n3 akak pasal decoupage yg tak seberape ni haa..
decoupage kat tin2 biskut yg puan sara anto kelmarin,
nak beri hadiah kat kawan katanya...
jom tengok...








tapi yg sebelah kiri tu bukan decoupage ye..
yg tu FA..


ok la takat ni je yg akak nak post arini..
tin2 ni pun dah selamat sampai ketangan tuan punye badan..
harap tuan punya badan puas hati la ye..
mekasih bebanyak ye sara sudi menempah dari akak..
& terimakasih la ye pd yg sudi jengah blog akak ni..
wasalammmm....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

~BlOg DeCoR-dEcOr~