Followers

Welcome Friends

Showing posts with label GiveAway. Show all posts
Showing posts with label GiveAway. Show all posts

Saturday, July 24, 2010

Jom join GA ayulittlecottage



ok..,kali ni akak join GA ayulittlecottage lak,
mulanya akak diTag oleh zaza,pastu ayu sendiri
datang menjemput,bukan tak sudi tapi sibuk sikit
lately,tu yg terlambat join tu...tapi masih ada masa
lagi,tarikh GA ayu berakhir pada 20th August nanti,
sempena ulangtahun perkahwinan nya yg ke15..
wahhh...ayu bakal dapat percutian keswitzerland lagi...
bestnya....

Syarat-syarat GA...
Macam biasa larr..

~Sapa-sapa boleh join...cik Kiah x kesah..

~ LINK kan ler http://ayulittlecottage.blogspot.com/ di blog anda...
ok dah..

~ Pastu..TAG kengkawan untuk join GA ini...the more..the merrier!!
(klu boleh tempeklah GA nih kat blog memasing...bru leh ramai yg join..)
ok,dah tepek dah..
sesaper yg singgah blog akak ni,jom ler reramai kita
join GA ayu ni...

~ Pastu...Leave a comment in this n3...
~ Pastu..Jawab soalan nih dalam comment anda :~

Jika anda mendapat quilt bag ini nanti, apa yang anda akan masukkan kedalam beg tersebut dan kemanakah anda akan bawanya?
(what kind of question???)
akak dah jawab dah..
~Pastu...dah ler, gi tido...

p/s: Nnti x faham plak yang mana satu hadiahnyer...
Hadiah terdiri daripada:-

~ Quilt bag (sweet roses)
~ 2 pieces my handmade deco plate
~A big Lavender cup n saucer ( including flower on top..so sweet..)
~ 6 triangle doilies ( U can choose the colour)
bunga2 dipersekitaran tu not included yer..he..he..


(Jangan tinggalkan comment di shoutbox yer...nnti susah nk keep track...tp takat nk bagitau yg diri tu dah join...x per ler..
GA Bermula pada malam ini (1:27AM) 23RD JULY 2010 till 20TH AUGUST 2010 (my anniversary)
My hubby will choose the champion!!!...)

Friday, February 19, 2010

Nannie-MY Passion GA

joint ramai2 jom..!

ni salah satu hadiah dari nannie,tapi akak joint bukan lah pasal hadiahnye..pasal akak memang tak pernah ketinggalan dari menjengah keblog nannie,macam2 ade..lagi2 pasal koleksi antik nannie,suker sangat2..bila la akak leh dapat koleksi cam nannie...

- Give away ni bermula dari hari ini 19 Febuari - 3 Mac .
1. Terbuka untuk semua follower blog saya yang berada di Malaysia saja=akak org malaysia dan dok malaysia..
2. jadilah follower di blog nannie=dah jadik dah..
3. Buatkan entry simple tentang giveaway ini=dah buat dah ni..
4. Sila tinggalkan sebarang komen di ruang komen dalam entry giveaway diblog nannie=dah tinggal komen dah nannie..
5. Tinggalkan jejak/link blog anda di ruang komen=dah tinggal jejak pun..
Hanya 4 orang pemenang sahaja.

~BlOg DeCoR-dEcOr~